آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

❤ آروین ❤

زندگیم فدای تو

1392/4/17 17:45
نویسنده : مامان و بابا
2,330 بازدید
اشتراک گذاری

آروین در سرخه حصار

کسی آیا می داند ؟!
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا ؟!

قربون پسرم برم من اولین مدالشو گرفت

بقیه عکسا در ادامه مطلب

عکس گل باغ زندگیم در سرخه حصار

آروین در سرخه حصار

من به دو چيز عشق مي ورزم يكي تو و ديگري وجود تو، به دو چيزاعتقاد دارم يكي خدا وديگري تو، من در اين دنيا دو چيز ميخواهم يكي تو وديگري خوشبختي تو

آروین در سرخه حصار

اگه تو دنيا هيچي نداشته باشي مطمئن باش سه چيز هميشه مال تو هست:خداي مهربون، فكراي قشنگ وقلب كوچيك من

آروین در سرخه حصار

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم
از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف
که ” دوستت دارم

آروین در سرخه حصار

می خواهم از تو بنویسم برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری…
خنده هایم برای توست با تو بودن مرا شاد می کند

تو با منی چون در قلب منی.قلبم را با دنیا عوض نمی کنم…
چون تو در آنی و من تنها تو را دوست دارم…

آروین در سرخه حصار

کسی آیا می داند ؟!
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا ؟!

قربون پسرم برم من اولین مدالشو گرفت

عشقم هفته پیش تو  باشگاه مسابقه داشتید با مدال اومدی خونه  ما همیشه بهت افتخار میکنیم

قربونت برم عزیزم  اومدی مدالو از گردنت در آوردی دادی دستم گفتی بیا مامانی برا تو مدال آوردم عاشقتم عزیزم  من و بابایی خیلی دوست داریم

قربون پسرم برم من اولین مدالشو گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

مامان امیر مهدی (سوده)
17 تیر 92 19:25
ماشاالله چشم بد از روی ماهت و وجود عزیزت دور باشه انشاالله فتبارک الله احسن الخالقین!
پسر به این زیبایی تو دنیا وجود نداره


ممنون دوست گلم خدا امیر جانو حفظش کنه
عزیزم این چشاته که زیباست
ملیکا
17 تیر 92 21:51
سلام به عزیز دلم آروین جان. چه پست خوبی گذاشتی مامی آروین.این مدال مال چیه؟مال ژیمناستیکشه؟انشاالله تو هر ورزشی هستی پیشرفت کنی.دوست دار تو:ملیکابه وبم سر بزن عزیزم و نظر بده مثل خود من.خوش حال می شم.



سلام عزیزم ممنون نظر لطفته درست حدس زدی ممنون من هم آرزوی موفقیت تو رو دارم ملیکا جان آدرس وبتو اشتباه وارد میکنی منم دوست دارم بهت سر بزنم و کامنت بزارم
مامان امیر مهدی (سوده)
17 تیر 92 23:13
کجا رفتین عزیزم؟


جایی نرفتم
مامی النا کوچولو
18 تیر 92 0:56
گاهی میتوان تمام زندگی را در آغوش گرفت فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد ♥
مامان آروین (مریم)
18 تیر 92 6:44
ماشاالله ماشاالله ماشاالله
از دیدن تک تک عکسا کلی لذت بردم .....
آروین عسلم من یکی کلی بهت افتخار میکنم و ایمان دارم با حمایتهای مامان و بابای عزیزت و پشتکار خودت همیشه مدال آور هستی ........ مبارکت باشند گلم .
منم میگم : زندگیم فدای تو ....


ممنون دوست عزیزم شما خیلی لطف دارید
خدا نکنه گلم
مامان آنیسا
18 تیر 92 10:53
مبارک باشه آروین جون خوشتیپ من . معلومه که داشتن همچین پسری افتخار داره!مامانی بهتون تبریک میگم ببوسید آروین عزیزم رو


ممنون عزیزم
مامان ايلين
18 تیر 92 11:20
سلام عزيزم چه اروين خوشگلييي عزيزم به منم سر بزنيد


مامان موژان جون
18 تیر 92 14:13
قربونت برم عزیزم مبارکت باشه


خدا نكنه عزيزم ممنون
نازنین
18 تیر 92 15:11
مبارکت باشه آروین جون.امیدوارم تو زندگیت به بزرگترین موفقیت ها دست پیدا کنی.
راستی موهات چه بلند و خوشگل شده.


ممنون عزيزم منم آرزوى موفقيت و سربلندى شما را دارم
مامان ايلين
18 تیر 92 17:10
سلام عزيزم به منم سر بزنيد منتظرتونم


سلام دوست عزيزم چشم در اولين فرصت بهتون سر ميزنم
مامان کوروش
18 تیر 92 18:08
آروین نازم مثل همیشه خوشگل و خوشتیپ امیدوارم همیشه خنده روی لبات باشه عزیزم


ممنون عزيزم نظر لطفتونه
لاله
19 تیر 92 16:22
آفرین آروین جون ایشالا موفقیت های بعدی




مامان سام
20 تیر 92 1:31
سلام دوست عزیز.لینک شدین با افتخار خوشحال میشم شمام لینک کنین http://sam_mansoori.niniweblog.com/


سلام ممنون شما هم لینک شدید
مامان آرتین
20 تیر 92 12:54
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان درسا
20 تیر 92 17:18
هیچ وقت جملاتم تکراری نیست اینکه عاشقتم آروین کوچولو خوشگل پسر وبلاگستان
مامان مهربون همیشه جملاتتون آدم رو تحت تاثیر قرار میده همه ی متناتون خیلی زیباست
شیفته ی همه ی عکسها شدم مخصوصا اونی که بدمینتون دسته قندعسلمونه
ببخشید میتونم بپرسم قند عسل چه ورزشی میره؟


ممنون عزیزم نظر لطفتونه چشاتون خوشگل میبینه

ژیمناستیک میره
شیما مامان شاهین کوچولو
21 تیر 92 1:32
آفرین به ورزشکار خوش تیپ ایشاله مدال های بعدیت


ممنون دوست عزيزم
مامان ايلين
21 تیر 92 9:45
سلام عزيزم بازم كه نيومديد فقط اگه با تبادل لينك موافقيد خبرم كنيد
مامان آرتین (الهه)
21 تیر 92 11:42
خاله الهی قربون تو برم من. فقط میتونم بگم هزار ماششششششششششششششششششششششششششششششششششالا


خدا نكنه عزيزم ماشالا به آرتين جون
مامان رهام
21 تیر 92 14:06
سلام دوست خوبم خیلی دلم براتون تنگ شده بود خداروشکرنتم وصل شده ..ماشاله آروین جون واسه خودش مرد شده


سلام عزيزم دل ما هم براتون تنگ شده بود
مامان رهام
21 تیر 92 14:11
دوتا سوال داشتم:
1-متن های رو که واسه آروین جون میذاشتیدروخیلی دوست داشتم ازتون اجازه گرفته بودم کپی می کردم حالا دیگه نمیشه فک کنم راست کلیک و قفل کردید خواستم بدونم از کجا اون متن هارو میارید خیلی قشنگن
2-برا وب رهام آهنگ گذاشتم لپ تاپ من پخش نمی کنه ولی آهنگای وبای شما رو پخش می کنه چرا اینطوریه شما می دونید؟ممنون میشم جواب بدید

براتون كامنت گذاشتم
مامان آروین (الهه)
21 تیر 92 15:53
خوشتیپ که هستی عسل که هستی ورزشکار هم هستی .
همیشه موفق باشی گل پسر ناز


ممنون عزيزم نظر لطفتونه
مامان محمدصدرا
21 تیر 92 18:47
سلام !

امروز یه هو دلم برای پسرکت تنگ شد !

سرچ کردم عسلم آروین !

وبت رو پیدا کردم !

ماشاالله برای خودش مردی شده !

موهاش چه قد بلند شده !

تابستون اذیت نمیشه ؟

یه کم مرتب کنی براش قشنگتر میشه !


سلام ممنون از اینکه به یاد ما هستی
موهاشو جمع میکنم و دم اسبی میبنم اصلا اذیتی نداره
مامان امیر مهدی (سوده)
22 تیر 92 0:29
عزیزم من ادرس عکسهایی که اپلود کردم گذاشتم
مامان رهام
22 تیر 92 2:23
سلام دوست خوبم مرسی بابت راهنمائیت...آروین جونو ببوسش


سلام خواهش میکنم
مامان امیر مهدی (سوده)
22 تیر 92 13:59
کجایین شما؟؟؟؟؟


اوووووومدم
مامان امیر مهدی (سوده)
23 تیر 92 17:24
خصوصی
مامان امیر مهدی (سوده)
23 تیر 92 17:28
عزیزم به نظرتون تزیینات جانبی رو حذف کنم؟شما صاحب نظرید گلم .
مامان امیر مهدی (سوده)
23 تیر 92 23:51
عزیزم من بک گراندو حذف کردم اما دایناسوره رو خیلی دوست دارم باز هم بیا و نظر بده تا ببینم بهتر شده یا نه ممنون گلم
مامان ریحانه جون
24 تیر 92 0:25
مامان كياراد(آرزو)
24 تیر 92 2:04
مباركت باشه عزيزدلم...موهاتو كه ميبندي نفس ميشي.بزنم به تخته!
arvin
24 تیر 92 3:29
سیلام آروین جونم خوبی عزیزم واقعا باید افتخار کنی که خدا همچین مامان بابایی بت داده عزیزم قدرشونو بدون بهم سر بزن خوشکل پسر
مامان امیر مهدی (سوده)
24 تیر 92 11:08
کجایییییییییییییییین شمااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیر مهدی (سوده)
24 تیر 92 11:31
کجایی تو لحظات بحرانی؟؟؟؟
مامان امیر مهدی (سوده)
24 تیر 92 11:45
بیا مامانی ترو خداااااااااااااااا


اووووووووومدم دیر زسیدم شما آنلاین نیستید
مامان مهسا
24 تیر 92 16:51
قربونت بشم عزیزم
مامان آروین
24 تیر 92 23:28
هزاااااااااااااااااااااااار تا دست و هورای قشنگ برای این پسر خوشتیپ و خوش مرام و ورزشکارم
مامان امیر مهدی (سوده)
25 تیر 92 16:09
کجایییییییییییییییییییییی


اووووووووومدم
مامان امیر مهدی (سوده)
25 تیر 92 16:09
انلاینممممممممممممممم


اووووووومدم
مامان آروین (مریم)
26 تیر 92 16:10
خصوصی داری .....


چشم حتما
مامان آروین (مریم)
26 تیر 92 16:44
من تا حالا نینی گپ نرفتم
چکار کنم ؟
الان آنلاینم


درخواست دوستی رو تایید و شروع چت رو بزن
مامان سام
14 شهریور 92 13:27
همیشه از دیدن عکس هات لذت می برم.مامانی لطفاً حتماً واسه ی عروسک خوشگلم اسپند دود کنید


ممنون عزيزم شما خيلى لطف داريد با چشاى خوشگلتون ميبينيد
مامان اراد
17 مهر 92 17:13
سلام ماشاله چه پسر نازی قهرمانم که هست خدا نگه داره . چه موهایی چقدر بلند و قشنگه خودتون دوست داشتین انقدر موهاشو بلند کنید یا خودش دوست داره؟


ممنون عزيزم چشاتون ناز ميبينه
نه من دوست دارم برا همين بلندش كردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد