آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

❤ آروین ❤

دووووووووووستت دارم

1392/5/6 20:58
نویسنده : مامان و بابا
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی ! دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه
اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو

مـــوهـــایـــم ..

که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم ..

بـــــا عـشق ..

می نویـسم :

دوستـــت دارم …

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . .

تکرار همه چیز تو زندگی خسته کننده است اما تو مثل نفسی تکرارت تضمین زندگی منه

دل تو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره حاضرم دلم بمیره تا دل تو نگیره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان آروین (مریم)
5 مرداد 92 15:16
آروین جون ما هم خیلی دوووووووست داریم .......
قربون لبخندهای نازنینت .....


ممنون عزیزززززززززززززم دوستتووووووووووووووون داریم
خدا نکنه گلم
سحر
5 مرداد 92 17:14
ای جونم چه ناز شده اما چرا سیو نمیشه
مامان امیر مهدی (سوده)
5 مرداد 92 17:29
مامانی!صورت ماه پسرم چرا لاغر شده؟
اروینم:به چشم من تو ماهی
فدات بشم الهی



جدیدا خیلی بد غذا شده
ممنون عزیزم
محمدحسين***قهرمان كوچك***
5 مرداد 92 18:37
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم....
مامان بابای الیسا
5 مرداد 92 18:40
عزیز دلم پسر گلم منم خیلی دوست دارم خدا پسر نازتونو براتون حفظش کنه الهی


مرسی عزیزم
خدا دختر ناز شما رو هم حفظ کنه
مامان امیر مهدی (سوده)
5 مرداد 92 18:55
امان از دست اینترنت ما!!!!
عاشقتونممممممممممممم!!!مامانی و گل پسر!


دوست جونم منم عاشقتونممممممممممممممم
مامان جوجه طلا
5 مرداد 92 19:57
چه عشقولانه گفتی واقعا دوست داشتنیه.

یه دنیا بوس برای آروین جان


ممنون عزیزم
مامان سام
6 مرداد 92 2:55
ای جانم چه عکسای خوبی البته مثل همیشه بچه ها زیر هفت سال مدام چاق ولاغر میشن.نگران نباشین و بذارین راحت باشه فقظ اسپند یادتون نره


مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مامان آرتین (الهه)
6 مرداد 92 10:01
آروین عزیزم لبخندت واقعا زیباست


مرسی عزیزم چشاتونه که زیبا میبینه
مامان کیاراد(آرزو)
6 مرداد 92 12:53
الهی فدات شم که هر چی بزرگتر میشی نازتر میشی
چشم نخوری عزیز دوست داشتنی



خدا نکنه گلم ممنون چشاتون ناز میبینه
ملیکا
7 مرداد 92 13:50
عجب خوش میگذرونی ها.ما که اونقدر دنبال دختر خالم که تازه با دنیا اومده هستیم که اصلا وقت نمی کنه بیاد تو اینترنت.ولی من هر فرصتی که گیرم بیاد میام پیش وبلاگ آروین و کامنت میزارم.قدرمامان بابات رو بدون.بای تا های
مامان رهام
7 مرداد 92 16:44
سلام آروین جون ما هم دوست داریم و عاشقتیم........خوشتیپ هزار ماشاله
مامان مهسا
8 مرداد 92 9:18
سلام اين ادرس وبلاگم به منم سر بزنيد
مامان رهام
8 مرداد 92 14:16
سلام عزیزم براتون کامنت گذاشته بودم آهنگ وب آروین جونو واسه رهام گذاشتم آخه هر آهنگی میزاشتم پخش نمیشد دیدم آهنگ وب آروین و لپ تاپم پخش میکنه منم گذاشتم پخش کرد اگه ناراحت میشید حذفش کنم ..آخه دیدم کامنتمو تایید نکردید گفتم شاید ناراحت شده باشید؟


سلام دوست خوبم شما پست وکیل مدافع کامنت گذاشتید تایید هم کردم دوست عزیزم ناراحتی نداره این کدو منم از یه سایت دیگه ایی ورداشتم فقط برا ما که نیست
مامان آروین (مریم)
8 مرداد 92 14:33
میگم که من و شما تو آنلاین بودن اصلا تفاهم نداریم . من آنلاین شما آفلاین و برعکس .....



دقیقا همینطوره
مامان امیر مهدی (سوده)
8 مرداد 92 23:19
خصوصی


ok
مامان مهسا
9 مرداد 92 11:33
مامان اروين چرا نيومديد وبلاگم من براي اين دليل مي گم بيايند كه سور پرايز دارم براتون


اومدم عکساتونم دیدم چرا عکس جدید نمیزاره اینا که ماله پارساله کد تصویر نشون نداد پیامم ارسال نشد
مامان آرتین
9 مرداد 92 14:57
╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬..* سلاااااااااااااااااااااااام * ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ * خوبــــــــــی دوست عزیز * ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬...*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........* ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬♥´¨) ........* ........* ........*نظر یادتون نره
مامان آرتین
10 مرداد 92 13:08
خاله بیا مسابقه


اومدم
مامان پویا
11 مرداد 92 17:04
سلام مامان آروین ماشالله چه پسر نازی داری!!!چه خوشکله. ماشالله.خدا برات نگه داره. به پسر منم سر بزن. این بوسم برای آروینم
مامان مهسا
11 مرداد 92 17:22
سللام عزيزم گذاشتم چرا كد براي شما نمياد بازم امتحان كنيد ارمان پسر خواهرم برادر ملينا به دنيا اومده عكسشو گذاشتم
مامان امیر مهدی (سوده)
11 مرداد 92 19:21
سلام عزیزم خوبی؟من میخوام برای مطالبم موضوع بذارم که وقتی کلیک میکنم روش تمام مطالب مرتبط با اون باز بشه اما بلد نیستم رفتم و موضوع گذاشتم اما چجوری مطالبمو توش جا بدم؟منظورمو خوب بیان کردم یا نه؟
مامان آرتین
12 مرداد 92 0:52
جواب مسابقه


مامانی
مامان موژان جون
12 مرداد 92 12:16
بازم این پسملی با عکسای جدید اومد فدات پسملی


مامان امیر مهدی (سوده)
12 مرداد 92 16:28
عزیزم خوبی کجایی دلم برات تنگ شده


ممنون خوبم اووووووووووومدم دل منم براتون تنگ شده بود
مامان امیر مهدی (سوده)
12 مرداد 92 18:58
عاشقتم مامان اروین طلا دوست گلم .دوستت دارم یک دنیا


ممنون دوست عزیزم من خییییلی دوستتون دارم
مامان امیر مهدی (سوده)
13 مرداد 92 21:40
از خدا برای اشنایی با دوست گلی مثل تو ممنونم خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!


منم همینطور دوست عزیزم
مامان آروین (مریم)
14 مرداد 92 14:18
بیا گپ
مامان امیر مهدی (سوده)
14 مرداد 92 15:31
سلام عزیزم خوبی؟پسر قشنگ لباس ابی من چطوره؟
یک بوس شکلاتی برای مامان گل و ناز پسرش.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام ممنون خوبیم
وانیا
15 مرداد 92 2:31
عزیزم به ما سر نمیزنید ما دوستون داریم


چشم حتما بهتون سر میزنم ما هم دوستتون داریم
بی هنر
15 مرداد 92 12:40
به این میگن جنگ نرم!!! ساکت و بی صدا همه رو کشته مرده ی خودش کرده که بماند.
با خوشششگلیش ارتش رو تسخیر کرده
فالله خیر الحافظ و هو ارحم الراحمین.....
چشم بد ازش دور باد


ممنون دوست عزیز نظر لطفتونه
تشکر بابت پیام پر از مهر و محبتتون
فروغ
15 مرداد 92 23:54
آروین گلمممم همیشه سلامت وتندرست درکناره مامان وبابا باشی


ممنون دوست عزیزم
مامان مهسا
16 مرداد 92 10:08
به ما هم سر بزنید


شما چرا از طرف من برا خودت کامنت میزاری من تا حالا برا شما کامنتی نزاشتم اگه تکرار بشه به مدیریت اطلاع میدم اونا از رو آی پی چک میکنن اگه دوست نداریی این وبت هم توسط مدیریت مسدود نشه دست از این کارات وردار آخرین بارتون باشه که از طرف من برا خودت کامنت میزاری یه وب دیگه هم دارید به اسم دوقلو نگو بلا بگو که یه سری عکسایه اینترنتی گذاشتید بازم تو اون وب از طرف من برا خودت کامنت گذاشتید شما با اینکه میدونید آی پیتون ثبت میشه بازم با اون آی پی با اسمهای مختلف کامنت میزاری و چند تا وب میسازی به خیال خودت تغییر آی پی دادیی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد