آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤ آروین ❤

آروین و علی کوچولو

1392/8/1 23:49
نویسنده : مامان و بابا
2,883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای ماه ماهانم                    سلام ای عشق تابانم

سلام ای ابــــر بــــارانم                سلام ای عشق غمبارم
سلام ای عشق بی پایان                 سلام ای سرو بی سامان 
سلام ای نور چشمانم                    سلام ای ســوسن بـــاغم   
 سلام ای موج دریایم                     شــروع روز فــــــردایم 
                               تو را من دوست میدارم . 
                   

آروین و علی کوچولو

هفته پیش دایی اینا مهمون ما بودن از دیدن علی کوچولو خیلی خوشحال شدی کلی باهاش بازی کردی دو روز خونمون بودن اونروزیی که رفتن خیلی ناراحت شدی گریه کردی شبش هم یاد علی کوچولو افتادی بغض کردی و گفتی مامانی من دلم برا علی کوچولو تنگ شده تو چی ؟؟؟؟دلت تنگ نشده!!!! قربون اون دل مهربونت برم من عزیزم مامان فدای مهربونیات  

علی جان (پسر دایی آروین)

عااااااااااااااااااااااااااشقتم  علی جون

آروین و علی کوچولو

عشق پسر عمه به پسر داییش

خدا حفظتون کنه عاشقتونم

پسندها (1)

نظرات (34)

مامان آروین (مریم)
2 آبان 92 6:49
وای خدای من علی کوچولو چقققققققققدر نازه .
میگم شماها خانوادگی خوشگل و ناز هستین
الهی قربون هر دوشون



ممنون عزيزم چشاتون ناز ميبينه
مرسى گلم نظر لطفتونه
خدانكنه دوست عزيزم
خواب گو
2 آبان 92 7:59
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان رهام
2 آبان 92 12:59
عزیزم چقد نازن این دوتا فرشته


ممنون دوست عزيزم
سحر
2 آبان 92 16:39
سلاااااام من اومدم باز نمیدونید چقدر منتظر عکسای جدیدش بودم الهی قربونش برم چقدر ناز شده ماشالا علی کوچولو هم خیلی خوشگله خدا حفظش کنه اما به پای اروینم نمیرسه.لطفا بیشتر عکس بزار مامانه مهربون دوستون دارم


سلام خوش اومدى خدا نكنه دوست عزيزم ممنون با چشاى خوشگلت ميبينى چشم حتما
مامان مهسا
2 آبان 92 21:21
خیلی نازی عزیزم ماشالله علی جان هم نازه


ممنون چشاتون ناز ميبينه
.
3 آبان 92 0:13
به به چه عکساییی
من: وااای چقدر این علی کوچولو کوپولی و خوردنیه.جااااان
همسر: نخییییییییییییییییییییییییییییییییییییر!! فیس آروین یه چییییییییز دیگس(اسم آروینم دیگه حفظ شده!!)
من:
همسر :


ممنون دوست عزيزم شما و همسر محترمتان خيلى لطف داريد
مامان نرگس جون(مریم)
3 آبان 92 9:57
الهی فدای اون لبخند نازت شم عزیزم.


خدا نكنه عزيزم
مامان درسا
4 آبان 92 16:17



مامان سپهر كوچولو
5 آبان 92 13:22
اي جااااااان علي كوچولو هم مثل آروين جون ناز و خوردنيه


ممنون دوست عزیز چشاتون ناز میبینه
مامان فهیمه
6 آبان 92 20:42
عزیزم ماشالله به آروین جون خیلی ناز و شیرینه، خدا نگهدارش باشه
من قبلا به وبلاگ آموزشی و خیلی خوبتون سر زده بودم ولی متوجه وب اصلی نشده بودم،حالا اتفاقی دیدمش، موفق باشید انشالله


ممنون عزيزم نظر لطفتونه خدا كوچولوى شما رو هم حفظ كنه
ممنون از حضورتون
آرشیدا
7 آبان 92 23:34
سلام ووووی ماشاله خدای من چه جیگری
چقدرم شبیه همند عسیسم

سلام ممنون
سحر
9 آبان 92 19:16
سلام مامانه مهربون خوبید عشقم خوبه میگما من چندتا ازعکسای اروینو دیدم که از حموم اومده بود خیلی خوشگل بود اگه میشه وقتی از حموم میاد ازش عکس بگیرید ماشالا خوشگل میشه ممنون
مامان و بابا
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون خوبه شما خوبید؟؟؟ ممنون نظر لطفتونه چشاتون خوشگل میبینه چشم حتما
نازنین
11 آبان 92 20:10
ای جووونم...
چه دل مهربونی داره آروین جونم.
علی کوچولو هم مثل آروین جون خیلی نازه.
یه خورده هم شبیه هستن به همدیگه.


ممنون عزیزم نظر لطفتونه
چرا وب نیکو جون بلاک شده وبش برام باز نمیشه با مرورگر گوگل کروم هم نتونستم وارد بشم
سعی کن از کدها و شکلکها زیاد استفاده نکن
مامان آروین
13 آبان 92 21:28
قربوووووووووووووووووون پسر مهربونو دوست داشتنیه مااااااااااااااااااااااااااااااهم آروین جونم خیلییییییییییییییییییییی دوست دارم عاشق اون لبخند های ملیحتم خدا این کوچولوهای ناز و ملوسو براتون نگه داره بووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ما هم خیلی دوستتون داریم خدا فرشته کوچولوی شما رو هم حفظ کنه
مامان آنیسا
13 آبان 92 23:45
قربون اون دل مهربونت برم آروین قشنگم ماشالا چه عکس های خوشگلی انداختیعاشقتم


خدا نکنه عزیزم
ممنون دوست گلم با چشای خوشگلتون میبیند
مامان نرگس جون(مریم)
14 آبان 92 9:58
سلام عزیزم. چرا اپ نمیکنی؟
دلمون واستون شده یه ذره


.
15 آبان 92 0:38
مامانی یه مت وبلاگ آروین بازنمیشد فکرکردم بلاک شده غصه خوردم
خداروشکربرگشتین.خیلی عادت کردیم به بودنتون
میبوسم آروین عزیییزرو


نه مشکلی نداشت
ممنون دوست عزیز دوستتون داریم
خدا کوچولوی نازنینتو حفظ کنه
یاسمین مامان سورنا
18 آبان 92 9:43
ای جونم چه نی نیه نازیه علی کوچولو
چه آروین جونم پسر مهربونیه قربونش برم
خیلی از بچه ها هستند که با بچه های دیگه سازش ندارن امما آروین جون چقدر خشگل پسر داییشو بغل کرده
خدا هر دو رو براتون حفظ کنه


ممنون چشاتون ناز میبینه
خدا نکنه دوست گلم
آروینم خیلی پسر داییشو دوست داره
خدا سورنا جان رو حفظ کنه
مسیحا
18 آبان 92 23:28
هر جا که میروم ز غمت دیده پر نم است هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است یک لحظه بی محبت تو کی کشم نفس دنیای بی حسین، برایم جهنم است
مامان سپهركوچولو
24 آبان 92 13:03
از غافلان محرم مرا جدا كنيد كم كم پروانه هاي روز دهم را صدا كنيد چيزي دگر به شهادت مولا نمانده است به مجلس حسين كه ميرويد مرا هم دعا كنيد
سونیتا
25 آبان 92 14:46
الهی من قربونش برم.چه نازه
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون چشاتون ناز میبینه
هنرسیتی
25 آبان 92 15:29
سلام دوست عزیز برای برگزاری تولدی به یادماندنی حتما سری به وبلاگ و سایت هنرسیتی بزنید و در صورت تمایل به ما لینک دهید.ممنون www.honarcity.ir honarcity.persianblog.ir
مامان آرتین (الهه)
26 آبان 92 21:39
عزیزم فدای اون دل مهربونت علی کوچولو هم مثل خودت نازه
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونممنون چشاتون ناز میبینه
مامان کیاراد(آرزو)
30 آبان 92 10:22
ای جونـــــــــــم چقده نازو بانمکه علی کوچولو.خداحفظش کنه.آروینم که مثل همیشه جیگروخوردنیو دلبر
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون ناز میبینه شما خیلی لطف دارید
مامان رهام جونی
30 آبان 92 10:23
الهی فدای هردوتون شم.الهی همیشه شاد باشین.
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون دوست گلم
سحر
30 آبان 92 23:33
سلاااااااااام اول اینکه محرم رو تسلیت میگم با اینکه دیگه تموم شده دوم اینکه هووووووووووووووووف بابا پ کو این عکسای جدید علف که چه عرض کنم درختم نه جنگل زیر پام سبز شد بزی هم خوردش شما هنوز عکس نزاشتین اروینو ببوسین از طرف من منتظر عکسای جدید هستم
سحر
3 آذر 92 13:45
سلاااام واای خدا من با دیدن پسری ذوق مرگ شدم ماشالله ماشالله خدا واستون همیشه نگهش داره فدات شم اینقد نازی خاله جووون مامانی یعنی عااشقتم اینقد موهاشو کوتاه نکردی خوشکل شده ما با افتخار لینکتون کردیم هی بیایم جیجری رو ببینیم پیش ما هم بیاین
مامان و بابا
پاسخ
سلام دوست عزیز خدا نکنه عزیزم ممنون از لطفتون چشاتون ناز میبینه خدا کوچولوی نازنین شما رو هم حفظ کنه شما هم با افتخار لینک شدید
سحر
6 آذر 92 13:19
کجایین شما اخه دلم براتون تنگ شده چرا یهویی غیبتون زد
مامان و بابا
پاسخ
سحر جان ممنون از اینکه به یاد ما هستید
هم نفس
9 آذر 92 14:03
سلام ماهناز و مهدیار که من و همسرم باشیم داریم زندگیناممونو مینویسیم.. دوست داشتی بیا یه سر به ما بزن خوشحال میشیم.. منتظرتنون هستیم.. یا حق..
مامان و بابا
پاسخ
سلام ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید و درکنارهم شاد و خوشبخت چشم حتما بهتون سر میزنم
مسیحا
9 آذر 92 23:12
چه نازه این علی کوچولو ، چه خوردنی شده آرتین جون خودمون
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون ناز میبینه
مسیحا
9 آذر 92 23:15
البته آروین زیبای خودمون اشتباه تایپی شد
مامان آروین (مریم)
11 آذر 92 11:26
سلام خانومی کجائیییییییین ؟ دیگه واقعا نگرانتون شدم . تو رو خدا زودتر جواب بدین ......
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه به فکر ما هستید خدا را شکر خوبیم جدیدا یکم تنبل شدم حتما آپ میکنم
مامان یکتا و تینا
30 آذر 92 8:38
الهی قربون اون نگاهت برم خاله جان دوست داشتم یک بوس ابدار ازت می گرفتمممممممممممم خاله قربونت بره
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیزم
مامان مبینا
17 دی 92 20:28
فدای هر دوتاتون شما هر دو ماهیید
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد