آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

❤ آروین ❤

چشمای تو یه بهونست واسه خوندن , جون سپردن

1392/9/27 13:40
نویسنده : مامان و بابا
2,690 بازدید
اشتراک گذاری

به چشمای تو سوگند
که عشقت واسه من رنگ جنونه
به چشمای تو سوگند
که عشقت مثل آتیشه تو قلبم مثل خونه

عاشقتم گلم

چشمای تو بی کرانست , ساده و صمیمی و گرم , عاشقانست
چشمای تو یه سبد نور و ستارست , پره از شعر و نوازش , با ترانست

 بقیه در ادامه مطلب

سلااااااااااااااااااااااااااااااام به  تمامی دوستای عزیزم که در نبود ما بهمون سر زدن از دوستای گلم سحر جان و مامان نرگس جان  مخصوصا  مریم جون مامان آروین  تشکر میکنم که اینقد به یاد ما هستند خیلی خوشحالم از اینکه دوستان نازنینی مثل شما دارم امروز کامنت مریم جون رو خوندم خیلی نگران ما بودن که خدای نکرده اتفاقی افتاده که آپ نمیکنم خدا را شکر خوبیم همه چی به خوبی و خوشی میگذره آروینم حسابی شیطون و بلا شده و شیرین زبون

گل پسرم چند وقتیه به نقاشی علاقمند شدی کلی هم در این زمینه پیشرفت کردی نقاشی های خوشگلی میکشی ماهم با دیدن نقاشیات  کلی ذوق زده میشیم قبلا  بیشتر وقتتو  پشت کامپیوتر میگذروندی همش گیم بازی میکردی ویا  با تبلت و گوشی بازی میکردی خسته که میشدی  جلوی تی وی در حال تماشال کارتون بودی خدا را شکر دیگه بازی رو فعلا گذاشته کنار  و بیشتر نقاشی میکشی نمیدونم چرا از حروف الفبای فارسی خوشت نمیاد میگی سخته و همش شبیه همنن (ب پ ت ث) ولی انگلیسی رو دوست داری و یاد گرفتی اسم خودتو بنویسی  اعداد هم تا 10 مینویسی و به انگلیسی میخونی اسم چند تا از حیوونا رو هم به انگلیسی میگی ولی نمیدونیم چرا ببر و شیرو به انگلیسی زود یادت میره هر موقع ازت میپرسم میگی اون دوتا رو نپرس فیل به اون سختی رو یادت میمونی و میتونی بگیElephant   .....

میخوام چند نمونه از شیرین زبونیات بگم عشقم به ببر میگی برب به جل الخالق میگی جل الخارج  قهقهه

چند روزه پیش محدثه رو صداش میکردم برگشتی گفتی مامان چرا محدثه(3) چرا اسمشو نزاشتن محدچهار

اولش متوجه منظورت نشدم بعد دوباره تکرار کردی منظورتو فهمیدم  کلی تعجب کردم چطوری تو اون لحظه همچین چیزی به ذهنت رسید عاشقتم ورووجک شیون و بلاقلب

دیشب خاله خونمون بود داشتیم فیلم میدیدم خاله هم شش دانگ حواسش به فیلم بود برگشتی گفتی خاله چرا هنگ کردی دستتو گذاشتی رو شونش و فشار دادی گفتی Restart کردم قیافه خاله اون موقع تعجبو بعدشقهقهه

حالا بریم  چند نمونه  از نقاشی های پیکاسو کوچولو رو ببینیم

پسر عاشق اثر هنرمند بزرگ آروین کوچولو

پسر عاشق اثر هنرمند بزرگ آروین کوچولوعاشق این نقاشیتم یه قلب هم براش کشیدی و گفتی این عاشق شده

پسر کوچولوی خوشحالدختر کوچولوناراحت

نقاشی پسر خوشحال و دختر که داره جیغ میکشه

مورچهحلزون

مورچه و حلزون

گربه نازنازی

گربه نازنازی

کشتی دزدان دریایی

بعبعی و کشتی دزدان دریایی که شبیه قایق کشیدی

زامبی

اینم زامبی

دست خط گلم

اینم دست خط گلم

نازنینم دوست داریم عاشقتیم 

پسندها (2)

نظرات (23)

مامان نرگس جون(مریم)
11 آذر 92 13:29
ماشاا... به این گل پسر خیلی دلمون واستون تنگ شده بود آروین جون رو حتما از طرف من ببوس
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
سحر
11 آذر 92 16:41
وااااااااای سلاااااااااام خیلی خوشحال شدم که اومدین دلم براتون تنگ شده بود خداروشکر که سالمید ای جونمممممممممم اروین ماشالا چه خوشگل شدی گلکم مامانیه مهربون خیلی دوستون دارم از طرف من این گل پسرمون رو ببوسید
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه با چشاى خوشگلت ميبينى
مامان آروین (مریم)
11 آذر 92 17:14
وااااای چقددددر خوشحال شدم که اومدین ، خیلی دلم براتون تنگ شده بود ، هر روز روزی چند مرتبه وبتون رو باز میکردم اما خبری ازتون نبود . خدا رو شکر که به خاطر تنبلی خانم خانما بوده ، آخه دیگه اینقدر تنبل الهی قربون آروین جون برم که اینقدر نازه و روز به روز نازتر میشه ، چه نقاشی های باحالی کشیده هر کدومش تفسیر چند صفحه ای دارن قربونت برم که لغات انگلیسی رو اینقدر خوب یاد گرفتی ، خیلی خوشحال شدم که دیدمت ، امیدوارم مامانت زود به زود برات آپ کنه و غیبت 41 روزه رو نداشته باشه
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم خیلی خوشحالم از اینکه دوست گلی مثل شما دارم تا کامنت شما رو خوندم زودی آپ کردم خدا نکنه عزیزم چشاتون ناز میبینه نظر لطفتونه چشم سعی میکنم زود به زود آپ کنم واقعا 41 روز غیبت داشتم روزا چه زود میگذره
مامان آرتین (الهه)
11 آذر 92 18:28
به به خداروشکر اومدین مامانی خیییییییلی تاخیر داشتین هااااا ولی مهم اینه که خوبین این گل پسر خوشگل ما چه نقاشیهای جالبی کشیده
مامان و بابا
پاسخ
وااای چه دوستای نازنینی دارم ممنون از اینکه اینقد به یادمون هستید ممنون عزیزم نظر لطفتونه
مامان کوروش
12 آذر 92 0:17
سلام عزیزم وای چقدر دلم تنگ شده بود واست آروین گلم چقدر نقاشی های قشنگی کشیدی عین خودت خوشگل و ناز خداوند نگهدارت باشه پسر قشنگم
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم دل ما هم براتون تنگ شده بود ممنون چشاتون خوشگل و ناز میبینه خدا کوروش جان شما رو هم حفظ کنه
سحر
12 آذر 92 12:39
بازم سلام من الان به یه چیزی توجه کردم و واسم جالب بود اونم اینکه اروین تولدش 11 بهمن هست و من 12 بهمن ای جونممممممممممممم تفاهم قربونت برم من گلم
مامان و بابا
پاسخ
سلام چه جالب پس شما هم بهمنی هستید
ملیکا
12 آذر 92 19:11
عزیزم اروین جان خیلی دوستت دارم.نقاشیات خیلی خیلی قشنگه. دلم نیومد نبینمشون. امیدوارم تو زبان و نقاشی و هر چی علاقه داری قبول شی. از همتون خواهش میکنم واسم دعا کنید 1 ماه دیگه امتحان تیزهوشان دارم. ممنون ملیکا جان چشات قشنگ میبینه ایشالا در تمامی مراحل زندگی موفق باشی
مامان مهسا
13 آذر 92 18:40
الهی قربونت برم چه ماه شدی روزی هزار دفعه بهت سر میزدم گلمچه تفاهمیی ملینا هم به من میگه خاله چرا ستایش(دختر همسایشون) نشده= 4یش یا5یش
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیز ملینا مگه چند سالشه
مامان آنیسا
16 آذر 92 13:28
ای جونم با اون حرفای با مزتچقدر خوب نقاشی میکشی عزیزم آفرین
مامان و بابا
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووون
مامان هیمن
19 آذر 92 19:49
خاله فدای این گل پسری بشه بخدا عاشقش شدم .فک کنم ی دو ساعتی رو وبلاگتون موندمخدا از چشم بد دورش کنه .کلی واسش ذوق کردم و ماشالا گفتمبا دیدنش روحیم عوض شد مث وقتی میری ی جایی با صفایی کلی روحیت عوض میشه
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه دوست عزیز ممنون بابت کامنت پر از مهر و محبتتون شما خیلی لطف دارید خدا هیمن جان نازنین و دوست داشتنی رو حفظ کنه
مامان آروین (مریم)
20 آذر 92 7:47
عزیزم خصوصی
مامان آروین (مریم)
21 آذر 92 7:15
قربونت برم بازم خصوصی
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه گلم چشم حتما
مامان مبینا
22 آذر 92 17:10
سلام دوست خوبم تازه وبلاگمو افتتاح کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنید واگه دوست داشتیدتبادل لینک کنیم
مامان و بابا
پاسخ
سلام چشم حتما در اولین فرصت بهتون سر میزنم
سانی
23 آذر 92 23:25
سلامممممممم من خیلی وقته این پسرتو میشناسم قربونش برمممممم الهی ارزومه ی بار ببوسمش ولی حیف ک دوریم خیلی پسر خوشکلی داری فداش بشم ممنون میشم ب منم سر بزنی
مامان و بابا
پاسخ
سلام خدا نکنه دوست عزیز نظر لطفتونه
مامان رهام
24 آذر 92 15:14
سلام دوست عزیزم..........خداروشکر که خوبید...به به واقعا لذت بردم چقد نقاشی هات قشنگه آروین جونم..................محدچهار
مامان و بابا
پاسخ
سلام گلم ممنون خوبیم مرسی خاله جون چشاتون قشنگ میبینه
آرشیدا
26 آذر 92 1:12
با بابایی کلی به محد چهار خندیدیم خیلی جالب بود دقت کردین ما اصلا به یه چیزایی توجه نمیکنیم ولی این فشقلیا ببین چه چیزایی به ذهنشون میرسهماشاله بهت خاله نقاشیاتم که نگوووووووووو عاااااااااااااااشقشون شدیم اون اولیه هم خیلی باحال بود قلب و عاشق و ...عزیز دلم
مامان و بابا
پاسخ
همینطوره بچه هایه این دوره زمونن دیگهممنون عزیزم نظر لطفتونه
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 7:58
خصوصی
آرشیدا
28 آذر 92 9:56
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=91
مامان و بابا
پاسخ
یلدای شما هم مبارک
مامان ایدین
30 آذر 92 1:54
سلام اروین جیگر خوبی خاله ماشالا چه شیرین زبونی هستی عجب نقاشی های خوشکلی باید این استعدادت پرورش داده بشه حتما به جایی میرسی در زمینه نقاشی باب راسی چیزی میشی جیگری
مامان و بابا
پاسخ
سلام خاله جون ممنون خوبممرسی چشاتون خوشگل میبینه نظر لطفتونه
سعیده مامان آرتین
30 آذر 92 15:48
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
مامان و بابا
پاسخ
یلدای شما هم مبارک
مامان سپهر كوچولو
30 آذر 92 19:01
يلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم یلدای شما هم مبارک
نیلوفر
13 مرداد 93 21:20
سلام فروش عروسک های دستبافت. گل های کریستالی . کلیپس . پاپوش با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد