آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

❤ آروین ❤

زیبای من

1392/10/25 20:21
نویسنده : مامان و بابا
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من

نگاه تو ،صدای تو ،قامت دلربای تو
تبلور رویای من
زیبای من
فرشته خیال من....
نگاه من شیدای تو،زبان من گویای تو
زیبای من
معشوقه افکار من......
کمان ابروان تو هلال دلربای من
زیبای من
ندای بی امان من....
صدای تو صدای من،دعای تو دعای من
زیبای من
زیبای دلربای من....
گیسوی دلربای تو بهار دلنشین من
زیبای من
زیبای دلنواز من....
به یاد تو، به عشق تو 
صفا شدم رها شدم برای تو
زیبای من
دوای درد بی امان من.....
قبله من نگاه تو،سجده من برای تو
زیبای من

 

پسندها (2)

نظرات (23)

الهه مامان مبین
12 دی 92 2:24
سلام .. خوبید شما .....؟ برای وبلاگ پسرم از شما درخواست دوستی دارم ... ممنون میشم ....
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون خوبیم با افتخار لینک شدید
مامان هیمن
12 دی 92 11:21
ماشالا خدا از چشم بد حفظش کنهمامانی عاشقشم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم
سحر
12 دی 92 15:01
سلام سلام ای جونممممممممم قربونت برم من که روزبه روز تر خوشگل تر میشی بزنم به تخته مامانی چرا انقدر کم عکس میزارید ازش اخه بیشتر بزارید بووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان و بابا
پاسخ
سلااااااااااااااااام خدا نکنه عزیزم چشات خوشگله چشم حتما
مامان مبینا
12 دی 92 15:04
اپیم ومنتظر شما دوست خوبمچقدر ماهه این گل پسر
مامان و بابا
پاسخ
چشم حتما بهتون سر میزنمنظر لطفتونه
سحر
13 دی 92 12:02
واااای جووونم .. فدات شم عزیزم خوشمزه ماشالله خاله جوون مامانی عکس بیشتر بزااار
مامان و بابا
پاسخ
خدا نكنه دوست عزيزم ماشالا به ماهان جون ناز و خوشگل
مامان نرگس جون(مریم)
13 دی 92 16:06
ای جونم... ماشاا... چش نخوره ایشاا...
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست گلم
مامان آروین (مریم)
14 دی 92 6:52
الهی قربونت برم که روز به روز عزیزتر میشی الهی قربون نگاه نافذت و لبخند دانشینت هزاران هزار ماشاالله به تو عزیز دوست داشتنی
مامان و بابا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون بابت اینهمه لطف و محبتی که به آروینم دارید ماشالا به آروین جان شما خیلی دوستتون داریم
ملیکا
14 دی 92 20:11
خیلی دوستت دارم عزیزم.اروین جانم.
مامان مبینا
15 دی 92 20:48
سلام عزیزمما خیلی دوستون داریم وحتی لینکتونم کردیم.......اما شما اصلا با ما دوست نیستی.اروین گل رو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام ما هم دوستتون داریم با افتخار لینک شدید ببخشی شرمنده اصلا وقت نمیکنم به دوستام سر بزنم خیلی کم میام نت شما هم با افتخار لینک شدید
مامان مبینا
17 دی 92 20:26
سلام عزیزمماشالله عکسای قبلتم دیدم خیلیییییییییییییی ماهیی الهی فدات شم منخیلی عسل وخوشگله خدا از چشم بد دورش کنهقربون این خنده ای که روی لبهاته عسل خاله تو ماهی چشم همه ی حسوداتم کور
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون شما خیلی لطف دارید همیشه با نظرات پر از مهر و محبتتون ما را شرمنده میکنید
فرشته
18 دی 92 11:38
اگه قابل دونستید منم لینک کنید ممنون میشم من شما رو لینک کردم مرسی
مامان و بابا
پاسخ
با افتخار لینک شدید
سحر
20 دی 92 15:01
سلاااااااااااااااااااااام اروینم خوبی خوشگلم مامانی جونم سلام قبلا زیاد عکس میزاشتید اما الان نمیزارید چرا خب دلم تنگ شد بزارید دیگه بووووووووووووووس واسه اروینه خوشگلماین گلا هم برای مامانی نازنینش منتظر عکساتون هستم
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون خوبم سحر جون سرم شلوغه فرصت نمیکنم بیام وب امروز اومدم دیدم کلی نظرات تایید نشده دارم سعی میکنم آپ کنم
مامان سپهر كوچولو
20 دی 92 15:24
عزيـــــــــــــــــزم اين گل پسر روز به روز داره خوشگل تر ميشه ماشالله ماماني با پست تولد آپم خوشحال ميشم يه يادگاري واسه پسرم بذاري
مامان و بابا
پاسخ
ممنون دوست عزیزم چشاتون خوشگلهتولد گل پسرت مبارک ایشالا جشن تولد 100 سالگیش چشم حتما میام
مامان مبینا
22 دی 92 18:00
سلام دوست خوبم.........چند وقتیه نیستید نگرانتون شدم خوبید انشالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون خوبیم این روزا وقت نمیکنم بیام وب سرم شلوغه
محسن
23 دی 92 10:34
دوس داشتم دختر میداشتم
مامان و بابا
پاسخ
ایشالا به تمامی آرزوهاتون برسید
مامان هلیا
24 دی 92 15:50
ماشالا خیلی خوشگل و نازه. هر کس ندونه فکر می کنه دخمله همیشه شاد باشی آروین جون ببین مامان چقدر دوستت داره به عشق تو شاعر شده
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم شما خیلی لطف دارید
ملیکا
28 دی 92 2:28
وای چه ناز شدی ماشاالله تو این عکسا آروین جون.راستی الان اقا اروین تولدش کم کم نزدیکه.پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم.بووس واسه بهترین گل پسر دنیا که خیلی خیلی دوسش دارم.خدا از چشم بد دورش کنه.بووووووووسسسسسس باز هم بوسسسسسس واسه گل پسر.باز هم
مامان و بابا
پاسخ
مرسی ملیکا جون چشات ناز میبینه عزیزم
مامان ایدین
28 دی 92 16:24
ماشالا به تو گل پسری خدا حفظت کنه خاله جون
زهره
28 دی 92 16:25
یه مامان
6 بهمن 92 19:25
سلام وای چه پسر خوشگلی... ماشاا... خدا حفظش کنه
مامان و بابا
پاسخ
سلام ممنون چشاتون خوشگل ميبينه خدا كوچول ى شما رو حفظ كنه
مامان سوده
29 تیر 93 20:48
کجایی گلم نگرانت هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد