آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

❤ آروین ❤

تاپتیور آردین

1390/1/26 18:37
نویسنده : مامان و بابا
1,638 بازدید
اشتراک گذاری


چند وقت پیش پشت کامپیوتر نشسته بودم  آروین اومد و با اون زبون شیرینش گفت مامی آب رفتم براش آب آوردم تا وارد اتاق شدم منو نگاه کرد و خندید  ودوید رو صندلی نشست و گفت آب نه برو مامی تاپتیور من تاپتیور آردین( کامپیوتر آروین) کامیپیوتر  چون تو اتاق آروین گذاشتیم  وعکسش هم رو دسکتاپ فکر میکنه برا خودشه و هیشکی نباید بهش دست بزنه ادعای مالکیت میکنه  خلاصه نه آبشو خورد نه گذاشت که من به کارام برسم ازاون روز به بعدهر موقع پشت کامپیوتر میشینم یه لیوان اب هم اماده میزارم کنارم که دوباره  شیطون پسر کلاه سرم نزاره


 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
23 فروردین 90 8:10
ماهانم تا من میشینم میاد میگه نا نای بزار از دست شما ها ما چی کار کنیم


mamane radin
23 فروردین 90 16:06
الهیییییی. ببوسش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد