آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

❤ آروین ❤

دو سال و نیمه گی مبارک

1390/5/11 19:43
نویسنده : مامان و بابا
2,252 بازدید
اشتراک گذاری

آروین گلم عشق مامان و بابا گل پسرم امروز دو سال و نیمه شدی ایشالا صدو بیست ساله بشی نفسم دو روزه یاد گرفتی عزیزم صدامون میکنی دیشب بابایی که از سر کار اومد بهش گفتی سلام عزیزم وای که بابایی چقدر ذوق کرد و قربون صدقه ات رفت امروزم یاد گرفتی بگی عزیزه دلم نمیدونی هر بار که یه کلمه یا جمله ای که یاد میگیری و تکرارش میکنی چقدر خوشحال و ذوق زده میشم امروز که بهم گفتی  عزیزه دلم تلویزیونو روشن کن میخواستم از خوشحالی بالا و پایین بپرم دیدی که از گفتنش چقدر خوشحال شدم گفتی بابایی الو میخوام زنگ زدم بابایی گوشی رو دادم دستت صدای بابا را که شنیدی گفتی سلام بابایی بیا خونه عزیزه دلم بابایی هم مثل ماما خیلی خوشحال شد یه بار بهت گفتم موش بخوردت تو هم از اون موقع یاد گرفتی میگی موش بخورید هر چقدر بهت میگم بخورید نه بخوردت میگی نه موش بخورید خاله اومد بود خونمون باهاش بازی میکردی برگشتی بهش گفتی خاله موش بخورید خاله کلی خندید و بهت گفت خاله جون چیز بهتری برا خوردن پیدا نمیشه حتما باید موش بخورم این قاب عکسم بخاطر اون جمله ات انتخابش کردم

این عکسو با قاب مورچه برات گذاشتم خواستم بهت بگم دیگه مورچه ها رو اذیت نکنی تا چند ماه پیش از مورچه ها میترسی ولی جدیدا ترست ریخته و هر جا مورچه می بینی با لنگه دمپایی،اسباب بازیات،ماشینت خلاصه هر چی که دم دست باشه میافتی به جونشون میگی موچه بده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نیایش
12 مرداد 90 13:05
مبارک باشه عزیز دل خاله ایشالا که صد و بیست ساله بشی و همیشه شاد و سر حال باشی و سایه مامان و بابا رو سرت باشه


مرسسسسی خاله جون
خان گوگولي
12 مرداد 90 18:18
تولدت مبارك عزيز دلم .....بوس...بوس....


مرسسسسسی
یاسمین مامان سورنا
12 مرداد 90 23:52
مبارک باشه قشنگم امیدوارم 120 ساله شی پسر گل

مرسی خاله
سارا
15 مرداد 90 15:25
مبارک باشه عزیزمممممممممممم
قربون حرف زدنت برم چقدر شیرینی بوسسسسسسسسسسسس


مرسسسسسی خاله ممنون ازاینکه به ما سر زدید


الهه
17 مرداد 90 13:26
مبارک باشه خوشگلم.بهتون تبریک میگم واقعا پسر زیبایی دارین اونقدر زیباست که عکساشو تو گوشیم گذاشتم.یک سوال ازتون داشتم عکسهای اروین رو کدوم عکاسی گرفتین؟


مرسی خیلی لطف دارید عکساشو خودم با دوربین گرفتم و تو سایتهای افکت درستش کردم آدرس وبتون را نداشتم بهت سر بزنماگه خواستید آدرس سایتهای افکت را بهتون میدم بازم ممنونکه به ما سر زدید
الهه
18 مرداد 90 0:48
ممنونم لطف کردین.


خواهش میکنم
زهره مامان هلیا
19 مرداد 90 23:41
ماشالله محدثه خانوم پسرتون خیلی خوشگله عاشقش شدم به وب دخمل منم سربزنید و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم


مرسی لطف دارید اسم من محدثه نیست اون دختر همسایمونه عاشق آروینه و خیلی دوسش داره تازگیا یه وبلاگ درست کرده اسم وبلاگش هم دو تا عشقم هستش عکسای آروینم گذاشته و همینطور طاها پسر داییش حتما عکسای آروینمو تو اون وبلاگ دیدید
لینکتون کردم
آوين
20 مرداد 90 13:20
عزيز خاله خوشگلم اميدوارم 120 سالگي تو بهت تبريك بگم قشنگم


مرسسسسسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد