آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

❤ آروین ❤

احساس مادرانه

1390/2/5 13:52
نویسنده : مامان و بابا
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم امروز میخوام چند سطری از احساساتم را نسبت به تو بهترینم بنویسم . از محبت و عشقی که به تو دارم عسلم نمیدونی از داشتن ملوسکی مثل تو چقدر خوشحال و شکرگذارم  عاشقانه و با تموم وجودم دوست دارم هر چقدر هم  از دوست داشتنت بگم بازم کم گفتم  دنیا با تو برام یه رنگ دیگه ای داره نفسم به نفس تو بنده

و هروز خدا را شکر می گوییم  که فرشته ای مثل تو رو به ما هدیه داد

یاد ش بخیر روز اول که تو بیمارستان بغلت کردم و به چهره نازنین و معصوم تو خیره شدم   احساس قشنگی بهم دست داد  حس مادرانه خیلی لذت بخشه که با هیچ کلمه ای نمی توانم بیان کنم

خدایا  شکرت من مادر شدم مادر. پاره ی تنم جیگر گوشه ام بغلم بود اون روز  زیباترین و بهترین روز زندگی من و بابا بود که هیچ وقت از ذهنمان پاک نمی شود .

شیطونکم  امروز دقیقاً دو سال و دو ماه و بیست و چهار روز است که قدم به دنیای ما گذاشتی قربون قدمای خوشکلت برم امیدوارم صد سال زنده باشی تنت سالم و دلت شادو لبت خندان باشه .منو بابا عاشقتیم و دوستت داریم .

خداوندا تو را شکر و سپاس می گویم فرزند سالم و نازیی رو به ما هدیه کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مریم
9 اسفند 93 10:08
سلام به دوست جونی و صد سلام به پسر خوشگل و دوست داشتنیش . الهی قربونت برم دیر میای حالا رمزدار هم کردی ؟!!!!!!! قربون دستت منم رمز میخوام ......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد