آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

❤ آروین ❤

ترانه هایی که دوست داری

1390/4/21 19:49
نویسنده : مامان و بابا
2,817 بازدید
اشتراک گذاری

 شازده کوچولوی من امروز میخوام  از ترانه ها و آهنگهایی که دوست داری برات بگم تو کوچولوی ماما عاشق آهنگ ساسی هستی  مخصوصاً ترانه بلا بلا بلا میخرم برات طلا ملا این آهنگ که گوش میدی بالا و پایین میپری و میرقصی و سرتو تکون میدی توو رقصت از موهاتم استفاده میکنی مثل این شکلک پسر که برات گذاشتم

 و شروع میکنی به خوندن  بلا بلا بلا طلا طلا ملا بهت میگم بقیه اشو هم بخون بگو میخرم برات طلا ملا میگی نه آردین نخر بابی بخر بابی بخره طلا  قربونت برم هر کاری میکنم که  این تیکه رو بگی نمیگی بعضی وقتا هم بهت میگم بخون شروع میکنی به خوندن بلا بلا بابی بخر ماشین طلا فکر و ذکرتم ماشین هستش توقعت رفته بالا ماشین فلزی و کنتر دار هم دیگه نمیخوای نوبت به ماشین طلا رسیده

آهنگ تتلو رو هم دوست داری اسمشم بلدی خودشم میشناسی تا میبینی میگی تتلو

ترانه ترکی که منصور خونده رو هم خیلی دوست داری ترانه پنجره وقتی پخش میکنه میدویی میگی کو کو کنترل کو صدا بده صداشو زیاد میکنم 

دوباره بالا و پایین میپری و  با شور و شوق زیاد میرقصی 

آهنگ های جیپسی کینگ هم دوست داری مخصوصا ترانه مشهوری داره میگه آمو میو فکر میکنی میگه عمو بیا  تو هم عمو بیا بیا میخونی بچه که بودی برات جغجغه شکل گیتار خریده بودیم هنوزم داری دیروز اونو از تو کشو کمدت ورداشتی ماما را صدای کردی گفتی مامی منو، نگات کردم شروع کردی تکون دادن و از انگشتاتم استفاده میکردی زیر لب زمزمه میکردی داشتی ادای جیپسی رو در میاوردی  حرکاتت خیلی جالب و قشنگ بود خیلی ذوق کردم و خوشم اومد شب که بابایی اومد دوباره برا بابا کنسرت اجرا کردی  قربونت برم که همیشه با شیرین کاریات و شیرین زبونیات ما رو میخنونی و شادمون میکنی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرهيزگار
21 تیر 90 23:20
سلام تبريك ميگم آروين كوچولوي ناز براي داشتن اين مامان با سليقه . خاله برات يه دنيا خوشبختي رو در كنار بابي و مامي آرزو داره دوستت دارم عسل


مرسی خاله جون ما هم شما رو دوست داریم محمد جونم از طرف من و مامی بوسش کن
آوين
23 تیر 90 2:26
سلام به مرد كوچك خاله ، عزيزم
خاله اي به جاي اينكه اين غرتي بازي ها رو در بياري شبا مردونه برو سر جاي خودت بخواب عزيزم ، الان خاله برات نظر ميزاره تا فردا كه بزرگ شودين دختر خاله اين كارو انجام بره ولي بازم مردونه قول بده دخملم و از راه به در نكنيييييييييييييي دوست دارم يه عالمه بامزه


سلام خاله جون چشم سعی خودمو میکنم منم شما و آوین جونم را خیلی دوست دارم
navid
28 خرداد 91 7:06
سلام
خدا حفظش کنه ایشالا، وسط شب، تو اروپا، تو دیار غربت، تصادفی اینجارو پیدا کردم، واقعا از این صافی و پاکی روح شما اشک تو چشم آدم جمع می شه، همچین چیزی تو این دنیا کم پیدا می شه، همیشه شاد و سلامت باشین.


سلام ممنون
صافی و پاکی رو همه مادرا نسبت به فرزندانشون دارن احساس زیبای مادر بودن را نمیشه با هیچ چیزه دیگه ای تو دنیا مقایسه کرد امیدوارم هر جا که باشید موفق و سلامت باشید
مامان مهسا
25 تیر 92 14:56
چه اهنگ های خشگلیو دوست داری.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد