آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤ آروین ❤

دوستت دارم

1390/4/29 13:44
نویسنده : مامان و بابا
3,391 بازدید
اشتراک گذاری

روزگارت بر مراد ، روز هایت شاد شاد

آسمانت بی غبار ، سهم چشمانت بهار

قلبت از غصه دور ، بخت و تقدیرت قشنگ

عمر شیرینت بلند . . .

 

آروین

 باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور ...
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنه دوستت دارم

 

قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم

 

عکس آروین

ای کاش کودک بودم تا احساست کنم ، ای کاش باران بودم تا غبار را از دلت دور کنم ، ای کاش تار بودم تا ساز مورد علاقه ات را بنوازم ، اما افسوس که نه کودکم نه بارانم نه تارم ، اما عاشقانه و صادقانه هستم و دوستت دارم

 

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

 

به بزرگترين عشق در کوتاه ترين جمله ي ممکن به روي لطيف ترين گل سرخ يراي تو بهترين ... دنيام مي نويسم دوستت دارم

 

عکس آروینم


آرزویم این است :
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه

 
دو دست گرم تو شفای مرگ من است
لبان مست تو شکوه قلب من است
کجا روم و به که گویم که یک لحظه
خنده تو تمام آرزوی من است

عکس

 

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری

 

به تکرار غریبانه ترین جمله قرن!

و

به توان ابدیت!

دوستت دارم...

 عکس گل پسرم

دوستت می دارم!
چونان بلوطی که زخم ِ یادگار ِ عشقی برباد رفته را!
ستاره ای که شب را
برای چشمک زدن!
و پرنده ای اسیر
که پرنده ی آزادی را!

عکس جیگرم

قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خان گوگولي بابا
28 تیر 90 16:20
آهاي ناز نمكدار
منم عاشق تبدار
ببين دل تو دلم نيست
واسه لحظه ي ديدار



مرسی خاله جون
آوين
28 تیر 90 19:55
سلام خيلي با احساس و قشنگ بود


مرسسسسسسی
خان گوگولي بابا
29 تیر 90 20:10
سلام عسل مامي من فردا بهت راي ميدم خوشگل خاله.
آوين
30 تیر 90 19:13
سلام خوشگله خاله عزيز دلم قالب جديد مبارك خاله جون من بهت راي دادما


مرسی حاله جون
مونا (مامان النا )
30 تیر 90 21:12
خاله قربون شکل ماهت بشه
دقت کردی چقدر موهای تو و النا شبیه همه؟
دوستت دارم عسلم
بوسسسسسسسسسسس


مرسی خاله خدا نکنه منم شما رو دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد