آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

❤ آروین ❤

آروین شیطون و بلا

1390/8/14 19:32
نویسنده : مامان و بابا
2,202 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از غیبت 20 روزه اومد  تا بازم از شیطونیات و شیرین زبونیات بگم تو این چند روزه گذشته خاله اینا و مامانی خونه ما بودن کلی بهت خوش گذشت همش با خاله اینا بازی میکردی خیلی وقتا هم سر به سر هم میزاشتید خاله رو که اذیت میکردی فکر میکردی ناراحتش کردی صداش میکردی  و با اون زبون شیرینت میگفتی خاله من دوست دارم  خاله چه ذوقی میکرد و کلی قربون صدقه ات میرفت  راستی مامانی را مامان خاله صدا میکنی  یه بار خاله بهت گفت آروین من خاله تو و خواهر مامانتم مامان من مامان مانتم  هست فقط مامان من نیست منم گفتم آره عزیزم مامان من هست باید مامانی صدا کنی  با تعجب نگامون میکردی هنگ کرده بودی  بعد یه دفعه زدی زیر گریه بغلم کردی و گفتی مامان من اینه این مامان منه بلدی مامان بزرگ و مادر بزرگ بگی به نظرم فکر میکنی اونایی که پیرن و موهاشون سفیده مامان بزرگ میگن

  دست مامانی رو میگرفتی و میگفتی مامان خاله  یه لحظه بیا میاوردی تو اتاقت و گیم بازی میکردی نشونش میدادی و برا مامانی توضیح میدادی که چه جوری بازی میکنی مامانی بخاطر کسالتی که داشت چند روزی بیمارستان بستری بود و جراحی شد اون روز حالم خیلی بد بود تو  اتاقت نشسته بودی و بازی میکردی منم تو پذیرایی نشسته بودم یه دفعه بغضم ترکید و شروع کردم به گریه کردن تو هم صدامو شنیدی بدو بدو اومدی پیشم بغلم کردی و گفتی گریه نکن عزیزم باشه اشکاتو پاک کن خیلی غصه خوردی قربون دل مهربونت برم با اون دستای کوچیکت اشکامو پاک کردی و با اون زبون کودکانت دلداریم میدادی  تو دلت پاکه دعا کن جواب آزمایش مامانی خوب باشه و ما هم از نگرانی در بیاییم

خاله اینا که از پیشمنون رفتن کلی گریه و جیغ و داد راه انداختی  با گریه میگفتی خاله مامان خاله رفت  منم میرم به زور آرومت کردم بعد اینکه آروم شدی گفتی بازم میان فردا میان خونمون میدونی خاله میگه  اگه یه روزی بچه دار بشم فکر نکنم اندازه آروین دوسش داشته باشم احساسی که نسبت به آروین دارمو نمیتون با هیچ جمله ای بیان کنم  میشه گفت دل گرمی من تو زندگیم هستش قربونت برم با شیطونیات و شیرین زبونیت دل همه را بردی

بیشترین جمله ای که در طول روز ازش استفاده میکنی دوست دارم و ببخشید هستش روزی چند بار میگی مامانی من دوست دارم بابایی من دوست دارم عشقم عمرم نفسم ما هم خیلی دوست داریم و عاشقتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یاسمین مامان سورنا
14 آبان 90 17:46
آخ خاله قربون اون زبون شیرینت بره
عزیز دلم ما هم دوست داریم پسر قشنگم
راستی رسیدن بخیر
بووووس


خدا نکنه خاله جون ممنون که به ما سر زدید
خان گوگولي بابا
14 آبان 90 19:33
سلام آروين شيطون و بلا منم براي مامان خاله دعا ميكنم تا جواب آزمايشش خوب باشه خدا دعاي ني ني هارو هميشه اجابت ميكنه!


سلام مرسی خاله جون
مهتاب
15 آبان 90 10:28
وبلاگ قشنگی بخصوص طراحیش گل نازنینی هم دارین
مامان اسرا واسما
15 آبان 90 16:09
عیدقربان، جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین بر همه ابراهیمیان مبارک باد .
بهار(مامانی شهراد)
15 آبان 90 16:29
________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)آپم گلم بیا پیشمون
مامان آرمان
15 آبان 90 16:51
عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین» و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین . . . عیدتان مبارک
خان گوگولي بابا
16 آبان 90 19:23
بگذر از فرزند و مال و جان خویش تا خلیل اللهِ دورانت کنند سر بنه در کف، برو در کوى دوست تا چو اسماعیل، قربانت کنند آن عید قربان را بگو وان شمع قرآن را بگو وان فخر رضوان را بگو مستان سلامت می‌کنند
ني ني شكلك
16 آبان 90 19:24
نگارا عید قربان است قربانت شوم یا نه ؟ / نگفتی یک دمی آیا که مهمانت شوم یانه ؟ برای طوف کویت جامه احرام بر بستم / گدای دوره گرد گوشه خوانت شوم یانه ؟ عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک!!! .
ناهـــیــد مامـــی آرویـــن
17 آبان 90 21:51
سلام عزیزم وای من وقتی اومدم وبلاگت گیج شدم اسم این گل پسر اروین بود ولی قیافه نازش مثل دخمل هاست واقعا تعجب کردم راستی اسم پسر منم اروین خوشحال میشم پیشم بیای عزیزم بوس
الهه
19 آبان 90 14:02
سلام به اروین خوشگل عزیزم تو واقعا نازی پسر من هم بدنیا اومده والان 21 روزست خوشحال میشم به ما سر بزنین


سلام خاله جون قدم نو رسیده مبارک به روی چشم حتما بهتون سر میزنم تا گل پسرتون ببینم


مامان فاطمه
21 آبان 90 14:06
سلام فدای اون شیرین زبانیت . امیدوارم مامان خاله زود خوب بشه و جواب آزمایشها هیچ مشکلی نداشته باشه
golam hatman baramoon begu javab khoobbode ta khoshhal shim


سلام خاله ممنون از لطفتون چشم حتما


مامان الینا
9 خرداد 91 12:53
خیلی نازی عزیزم .خدا حفظت کنه
پرستو
27 تیر 91 11:05
سلام من خیلی اتفاقی وارد وبتون شدم.عشق شما به فرزندتون واقعا ستودنیه...
ایشالا خدا براتون حفظش کنه
پاینده باشید.


سلام ممنون عزیزم
امیدوارم شما هم همیشه شاد و موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد