آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

❤ آروین ❤

sms عاشقانه و عکس پسرم

1390/3/29 21:54
نویسنده : مامان و بابا
2,881 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نازنینم

 

عکس آروین

تکرار همه چیز تو دنیا خسته کننده است اما تو مثل نفسی

تکرارت تضمین زندگی منه . . .

آروین

صدات واسم یه دنیاست دلم بی تو کویره

خندت اگه نباشه خیلی دلم میگیره . . .

عکس آروین

دوستت دارم مثل عبادتم ، دوستت دارم مثل سعادتم

دوستت دارم تا آخرین نفس . .

عکس آروین

شاد باش كه از شادي تو دلشادم تا تو شادي ز غم هر دو جهان آزادم .

عکس عسلم

اتل متل گلابی ! دوستت دارم حسابی

نه شیر خشک ، نه شیشه ، دوستت دارم همیشه

عکس

دل تو وقتي ميگيره دل من ميخواد بميره حاضرم دلم بميره تا كه دل تو نگيره !

 آروین

دوستت دارم

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرحسین
28 خرداد 90 17:10
سلام چه پسر نازی ما شاالله


مرسی
مامانی شادی
24 مرداد 91 18:52
عزیزم پسر خوشگلی داری ماشالله. وبلاگت هم بسیار زیباست. زیبا هم می نویسی. به ما هم سر بزن خوشحالمون کن با نظرات زیبات


ممنون چشاتون خوشگله چشم حتما بهتون سر میزنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد