آروینآروین، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❤ آروین ❤

ما اومدیم

1390/11/3 20:26
نویسنده : مامان و بابا
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیز و گلم بعد از غیبت 20 روزه اومدم  اول از همه دوستای عزیزم بخاطر تلگرافی که برام زدن تشکر میکنم خدا را شکر حال آروینم خوبه بچم بد جوری مریض شده بود  3 شبانه روز داشت تو تب میسوخت تبش 40 درجه بود فکر اون روزا هم عذابم میده مخصوصا شب سوم که تب و لرز گرفت قربون اون دست و پاهای کوچولوت برم که داشت مثل بید میلرزید اون شب که آروینمو تو اون وضعیت دیدم از غصه بغض کردم گلوم اونقد درد میکرد که دردش به گوشم میزد آخر سر بغضم ترکید و شروع کردم به گریه کردن ساعت 3 نصف شب بود میخواستم بلند بلند گریه کنم و تا آروم بشم اصلا طاقت دیدن نفسمو تو اون وضعیت و مریضی نداشتم قربونت برم درد و بلات بخوره به جونم ایشالا هیچ وقت مریض نشی امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی تنها چیزی که تو دنیا برام عذاب آور و دردناکه اینه که تو رو بی حال و مریض ببینم

تولد آروینم  نزدیکه سه شنبه 11 بهمن تولد سه سالگی گل پسرمونه به خاطر اینکه وسط هفته هستش ما هم دو روز عقب انداختیم روز پنجشنبه براش جشن میگیریم این روزا فکرم مشغوله شب تولدت شام و دسر و پیش غذا چی درست کنم کادو برات چی بخریم که خوشت بیاد و زودی از چشت نیافته کیک تولدتو انتخاب کردیم کدوم شیرینی پزی سفارش بدیم با خاله رفتیم برا تولدت لباس خوشگل  برات بخریم هوا هم اونقد سر بود تو هم همش میگفتی بریم خونه بریم خونه چند تا مغازه رفتیم ولی اون لباسی که مد نظرم بود پیدا نکردیم همشون میگفتن برا عید میاریم منم این وظیفه مهم رو انداختم گردن بابایی آخه میدونی سلیقه بابایی حرف نداره تو خرید خیلی وسواسه و بهترینها رو انتخاب میکنه با هم بریم همش از این مغازه به اون مغازه میریم زود خسته میشی و حوصله ات سر میره ایشالا پست بعدی بیشتر از تولدت برات میگم امروز حرف زیادی برا گفتن ندارم ولی اینو بودن و همیشه به یاد داشته باش که من و بابایی عاششقتیــــم و خیلـــــــی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مونا ( مامان النا)
3 بهمن 90 18:21
خاله فدای شکل ماهت بشه
تولدت پیشاپیش مبارکککککککک

میدونی النا هم قرار بود با تو توی یه روز دنیا بیاد!! اما خیلی عجله داشت و 28 آبان دنیا اومد.
پیشاپیش تولدت مبارک جیگرم
ایشالله 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی.
امیدوارم همیشه در کنار بابا و مامان مهربونت خوب و خوش و سلامت باشی عزیزم
بیصبرانه منتظر پست تولدت و عکس های زیباش هستیم.
میبوسمتون


خدا نکنه خاله جون مرسی النا جون شما رو خیلی دوست داشته که عجله کرد و زودتر بدنیا اومد.
شما همیشه ما رو با نظرات پر مهرتون شرمنده میکنید ایشالا شما هم در کنار هم شاد و سلامت باشید خیلی دوستون دارم
محدثه
3 بهمن 90 19:07
دوستت دارم خوشحالم که خوب شدی ایشالله همیشه سلامت باشی
زهره مامان آریان جون
4 بهمن 90 23:14
خدا رو شکر که خوب شدی.
تولدت پیشاپیش مبارک.منتظر کیک تولدت هستیم.مارو یادت نره


مرسی حتما خوشحال میشم تشریف بیارید
میترا
5 بهمن 90 10:13
وای الهی فدای روی ماهت بشه خاله میترا که ماشاالله هزار ماشاالله اینقدر نااااااازی
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم


خدا نکنه خاله جون چشاتون ناز میبینه مرسی عزیزم
میترا
5 بهمن 90 10:16
ممنون مامانی آروین از توضیحات بسیار کامل تون . خیلی لطف کردین که وقت گذاشتین و برام توضیح دادین ...فقط یه مشگل دیکه وجود داره توی پیش نمایش عکس اندازه ی معمولی و نرمال میاد ولی وقتی تو مرحله ی آخر تایید رو میزنم اندازه ی عکس خیلی بزرگ میشه و توی قالب وب جا نمیشه ...چکار کنم؟


سلام خواهش میکنم خوشحال میشم راهنماییتون کنم خواستم جوابتون تو وبتون بدم متاسفانه کد امنیتی رو نشون نداد به وب حسنا جون سر زدم سایزش کوچیک بود ولی حجمش بالا هستش و دیر باز میکنه
عکسی که میخوای تو وبت استفاده کنی باید حجمشو بیاریی پایین برا کم کردن حجم عکس دو راه بلدم اولی و بهترین روش که من ازش استفاده میکنم برای این کار باید برنامه word رو کامپیوترتون نصب باشه که احتمال زیاد شما هم این برنامه رو تو سیستمتون دارید اگه نصب باشه رو عکسی که میخوای ازش استفاده کنی راست کلیک کرده و از گزینه openwith گزینه Microsoft Office PictureManager را انتخاب میکنی عکس در صفحه ای که باز میشه بالا صفحه نوشته انتخاب که میکنی برنامه Edit Pictures در قسمت سمت راست صفحه باز میشه شما Resiz را انتخاب میکنید دوباره صفحه برای تغییر انداره باز میشه که زیر نوشته predefinedwidh x height کادری هست که با کلیک بر روی پیکان که به سمت پایین اشاره کرده سایز عکستو انتخاب میکنی که پیشنهاد من web small انتخاب میکنی بعدok میکن آخر کار هم بالای صفحه سمت چپfile بعد Save As
راه دوم:عکس را با برنامه Paint ویندوز باز کنید. سپس از روی کیبورد دکمه های Ctrl و W را همزمان فشار دهید. در پنجره باز شده درصد دو مورد اول را به یک اندازه کم کنید و سپس ok را بزنید و تغییرات را Save نمائید. حال سایز عکس شما کم شده است.
توضیحاتش طولانی و به نظر پیچیده است ولی خیلی راحته یه بار امتحان کنی میبینی که سخت نیست بازم سوالی بود در خدمت هستم موفق باشی
مامان بهی
5 بهمن 90 22:07
سلام مامان آروین جون
تولد گل پسرتونم مبارک
ماشالله پسر خیلی خوشگلی داری ماشالله

مام تازه به جمع تون اضافه شدیم خوشحال میشوم به مام سر بزنید


سلام عزیزم مرسی لطف دارید خوش اومدید حتما بهتون سر میزنم
خان گوگو لي بابا
6 بهمن 90 6:20
به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش
و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید


خیلی ممنون دوست خوبم
پرهيزگار
6 بهمن 90 19:55
سلام مرسي از توجه و دقت بالاتون احسنت!


سلام خواهش میکنم
مامان رها
7 بهمن 90 16:31
سلام قند عسل خاله وای خدای من ما که همش دعامون پشت سرته پس چرا مریض شدی الهی خاله قربونت برم خوشحال شدم که خوب شدی


سلام خاله جون خدا را شکر حالم خوب شده تقصیر بابایی بود مریض شد با اینکه خیلی مراعات کرد که ما هم مریض نشیم ولی نشد ما رو هم درگیر کرد
مامان رها
7 بهمن 90 16:33
راستی تولدت رو هم پیشاپیش تبریک می گم و ایشالله 120000 ساله بشی زیبای من
ما خیلی از وبت استفاده می کنیم و ازت ممنونیم
به ما هم سر بزن


مرسی عزیزم چشم حتما بهتون سر میزنم
تولد یک عشق
8 بهمن 90 17:33
سلام ماشالا آروین جان گل پسری برای خودش چقد نازه عین دختراست!چش نخوره
بازم ممنون از آهنگ خوبتون


سلام مرسی چشاتون ناز میبینه
سعاد
8 بهمن 90 19:42
سلام پیشاپیش تولد گل پسرتون رو تبریک میگم من شما رو خیلی وقته لینک کردم آخه عکسهاتون عالیه خیلی قشنگن .درسته که وب من هیچ ربطی به موضوع وب شمانداره ولی به خاطر دختر کوچولوم که یک سالی از آروین جون بزرگتره از عکسهاتون تو وبم استفاده کردم همیشه هم میایم دیدنتون دوست داشتید به منم سر بزنید.بازهم مبارک باشه


سلام خیلی ممنون خدا دختر کوچولوی شما رو براتون حفظ کنه ممنون که به ما سر میزنید تشکر بابت لینک کردنتون آدرس وبتونو اشتباه وارد کردید
مامان بهی
8 بهمن 90 21:07
سلام به آروین جون و مامان گلش
عزیز خاله تولدتو بازم تبریک میگم
راستی من وبلاگتونو تو خونه مامانم دنبال
میکنم مامانم عاشق آروین جونه
راستی اگه تونستین عکس خودتونم پیش آروین بزارین البته اگه می خواین دوست داریم منو مامانم هوارتااااااااا خاله
ایشالله 1200000000000 ساله شی با بهترین لحظات ایشالله هیچ وقت غبار غم رو صورت ماهت نشینه عسل خاله


سلام دوست عزیز ممنون عزیزم در مورد عکس به دلایل امنیتی و سوء استفاده برخی افرادامکانش نیست در ضمن افرادی هم هستند که ایجاد مزاحمت میکنن و کامنتهای بی ادبانه میزارن خوب آدم بی فرهنگ هم زیاد هستش
ایشالا شما هم همیشه شاد و سلامت باشید و به تمام آرزوهاتون برسید
محمد جواد
8 بهمن 90 21:13
سلام
تولد اروین جون پیشاپیش مبارک



مــرســـی
مامان محمد طه
8 بهمن 90 23:51
سلام ممنون از زحماتتون برا این شکلک ها ی زیبا امیدوارم همیشه موفق باشید
elahe
9 بهمن 90 9:53
سلام منم تازه کارم وبت خیلی خوشگله اگه میشه به وب منم سر بزن نظر بده اگه دوست داشتی لینک کن
mehrad89.blogfa.com


سلام مرسی بهتون سر زدم خواستم کامنت بزارم نشد فکر کنم مشکل از سایت بود بازم بهتون سر میزنم در ضمن لینکتون کردم





مامان رهام
9 بهمن 90 12:14
سلام دوست خوبم الهي قربونت برم چرا مريض شدي؟خوشحالم كه بهتر شدي عزيزم.پيشاپيش تولدت مبارك


سلام عزیزم خدا نکنه مرسی خیلی لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ❤ آروین ❤ می باشد